Hafuza :'[

haa ni nk cite pasal hafuza ni awwh :( sedih weyh aku yelah mne taknye die nak pindah dkt sg.buloh bodoh lah dah lah die sorang je kwn aku dkt sekolah gyle tuh yg lain sume pindah bangang je kan aku takde kwn dkt  sekolah aku selalu borak dgn die nih die takdtg sekolah pon aku dah mcm org bodoh dah ape lagi pindahkan aku sedih doh. Aku ingat lagi time start sekolah dulu aku nyampah gyle dgn kau yelah masok kelas je nyanyis lagu pray jb nyirap aku kekadang pastu kene tukar kelas sme dgn kau tetibe kite jadi rapatkan weyh kite due selalu nyanyi dlm kelas XD pastu haritu kau ckp dkt aku kau nak pindah kau ckp bapak kau dah start alihkan brg brg dah kan uwaa ape lah yg aku nak buat kalau takde kau nnti weyh aku nk pindah sekolah confirm ah mak bapak aku takbgi kan :'[ tapi nnti kau jgn lupe aku tau weyh.  KBYE :'[